donderdag 1 mei 2008

Chenoa zoekt een eigen warme thuis!

Hallo, hier ben ik, Chenoa, ik woon een tweetal maanden in mijn opvanggezin, ik heb het daar best naar mijn zin hoor maar stilaan verlang ik toch naar mijn eigen mandje.Het feit dat mijn opvangvriendje "Lonso" verleden zondag naar zijn "gouden mandje" vertrokken is (die heeft ook hier in mijn opvanggezin gewoond) heeft daar toch wel iets mee te maken
Als jullie aan mijn opvangmama vragen wat voor een hondje ik ben dan zal ze zeker beamen dat ik een lieve, levendige, vriendelijke, trouwe hond ben en als je dat dat aan Hilde vraagt, weet je wat die dan zegt, dat ik ook nog heel mooi ben dat ik blink als een spiegeltje, en eigenlijk hebben ze alle twee gelijk.Dus als jullie een vriendinnetje zoeken, kom dan zeker eens kijken

Kijk eens naar de foto's, zo wacht ik op mijn baasje als die weg is, en ben ik niet mooi, ja toch hé dat kan je toch niet ontkennen

Geen opmerkingen: