woensdag 21 mei 2008

Het dagboek van Oca's opvangmama - aflevering 2 tot en met 10

Het is een poosje geleden dat we nog een stukje in ons dagboek schreven, daarom is dit een dubbeldikke aflevering.

Oca'tje leert elke dag bij, maar het fijnste is dat ze nu heerlijk geniet van onze uitstapjes naar het hondenweike, kijk maar:



Eindelijk vrij rondrennen, zaaalig !!

Waar blijft die zotte Quito nu weer ??? Hij kon me niet inhalen, hihi.
Ik heb mijn 25-meter touw nog wel aan, maar het hangt nu los, dus ik kan koersen zoveel als ik wil.

Effe uitrusten in het malse gras voor we weer een rondje gaan rennen..

Ik durf echt nog niet komen als ik geroepen word, maar als we naar huis gaan, dan ga ik rustig in het gras liggen en wacht tot mama Hilde me komt halen. Ze doet het touw dan af en maakt de leiband vast en ze kriebelt nog even op mijn buikje, dat vind ik heeeel fijn.

En thuis, thuis slaap ik als een roosje na al die gymnastiek !!!

Geen opmerkingen: