zaterdag 24 mei 2008

Lady (vroeger galga Hilde) stapje voor stapje vooruit - Lady (antes galga Hilde) va cogiendo confianza


Het liefst lig ik alleen op "mijn" zetel. Mijn broers en zussen
komen afwisselend eens naast mij liggen . Dat vind ik wel leuk.

"Mi" sofa es mi sitio preferido. Mis hermanos y hermanitas galgos
y galgas me hacen companía y esto me gusta mucho.

Mijn baasje cois komt ook regelmatig bij mij zitten
om mij te strelen. Ik kan dat heel goed verdragen
maar soms vertrouw ik het niet echt.

Mi dueño Swa también se pone en el sofá muchas
veces para acariciarme. En general me gusta, pero
a veces prefiero tener distancia.

Ben ik niet fotogeniek?

Qué guapetona, verdad??

In de tuin voel ik mij nog niet echt op mijn gemak.

En el patio estoy alerta.

Ik ga daar heel flink mijn plasje doen maar wil
zo snel mogelijk terug naar binnen.

Hago mis cositas allí pero después quiero
volver a mi sofá.

Zeker als ze dan nog wat foto's van mij komen
trekken, zie ik het helemaal niet meer zitten.
Hoe zou je zelf zijn!!!

Ah esta chica va a tomar fotos de nuevo, vaya
molestia !!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Arme luna, fijn dat het hier in België een goede warme thuis heeft gevonden dankzij vredelievende mensen. Ik kan het geloven dat het wat bang is als het weer buiten komt, misschien bang om weer iets ellendigs mee te maken als in Spanje? Ik wil deze mensen feliciteren met hun goede hart.